Királykisasszony keres… (mégse)

5b46187186000618e63e4a0b72b0a492

(c) pinterest

Különleges napokhoz különleges szövegek dukálnak. Úgy esett, hogy ezt eredetileg németül írtam, úgyhogy ez itt a fordítás…

A valóságos személyekhez és történésekhez való bármely hasonlóság a véletlen műve. Ha beleképzelsz bármit, magadra vess! 

Drága Álomherceg,

remélem, rendben odaér ez a hülye galamb, a postás nem hagyott más lehetőséget, szerinte szerelmes levélhez ez dukál…

…bár ez a legkevésbé sem szerelmes, noha, levélnek ugyan levél. Innen a fáról szakajtottam, ami alatt ülök. Különben elindultál már? Ki, mi űz erre? A kalandvágy? Jóatyád? Önnön vágyaid?

Hercegem, mondok valamit, hagyd a felszerelésed otthon, a pogácsát talán inkább mégse, töredelmesen bevallom, nagyon untam magam a várakozás közben, úgyhogy mellékesen mindent elintéztem. Nem a mosásra gondolok, de a ruhák már száradnak, sőt a karnist is felfúrtam. Nem, egyáltalán nem volt ördöngösség.

Mi, hogy nem is tudsz fúrni? Csak vívni, lovagolni, harcolni, szenvelgést írni és uralkodni tanultál? A saját felszerelésed sem tudod összepakolni? Ne már! És hogy lesz akkor a próbákkal?
Hogyhogy milyen próbákkal? Hogy érted, hogy nem a mesében vagyunk? Azonnal küldd tovább a levelem! Az álmok hercegei kizárólag a mesékben léteznek, vagyis ez vagy egy mese vagy te nem is vagy Álomherceg! Ugye, hogy ugye?!

Oké, tudod mit? Őszintén, tulajdonképpen már mindent elintéztem a királyságban. Hogyan, kérlek? Persze, hogy az egészben!
Igazad van, tényleg mindegy, hogy jössz-e vagy sem. Ha nem így lenne, miért is írnék levelet, tudatni, hogy minden rendben, meg hogy’smint vagyok… Világos. Vagy?!

Itt, ebben a királyságban én uralkodom, és az az igazság, hogy néhány próba kiállása és erről vicces szelfik küldözgetése messze nem elég a királyságomra való jog formálásához. Nem, a fél királysághoz sem. Különben, a sárkányok a haverjaim, rendszeresen együtt társasozunk „Ki nevet a végén?“ Ismered? Vagány, mi? Néha jönnek persze királyfiak, de csak zavarnak, sose tudják a helyes válaszokat, és rengeteg időt elrabolnak a játéktól, mert persze végül mindet el kell páholnunk.

Aljas?! Hát lehet, de ha egyszer nem értik meg, hogy én nem a kiszabadítani való HERCEGKISASSZONY vagyok! Most komolyan, sokkal hülyébbek már úgysem lehetnek.
Nem, nem árulom el a megoldást. Csak semmi sumák! Egyáltalán nem is nehéz. Egyszer már valaki megoldotta a rejtvényt. (Mi történt vele? Jött egy vihar és elragadta…)

Ha mégsem te vagy az elvesztett hercegem, természetesen megpróbálhatod azért. A meggyőzésem az utolsó próba.

Ja igen, mielőtt elfelejtem, amiért tulajdonképpen elkezdtem írni a levelet: mivel itt mindent elintéztem, úgy döntöttem világ körüli útra indulok. Nyugodtan gyere utánam, ha mersz. Hol találsz meg? Menj az orrom után! Hogyan, kérlek? Természetesen magamnál tartom az orrom, oké picit hegyes, de különben elég csinos, azon kívül, ha hátrahagynám, honnan tudnám milyen irányba menjek?!

Persze megvárhatsz, csak el a kezekkel a birodalmamtól! Ha felbukkan az elveszett hercegem, barátkozzatok szépen össze, nem bírom a verekedőket. Különben meg mindegy, meg tudja védeni magát, a lényeg, el a kezekkel a királyságomtól!

Au revoir és üdv,
Álmaid hercegnője
(vagy nem)
Csóksziiii 😛

Vélemény, hozzászólás?

